Biuro – rezerwacje toru: 604 640 023

Get Adobe Flash player

Hamowanie bez tajemnic

Wbrew pozorom hamowanie nie jest wcale manewrem łatwym. Sytuacje, w których hamujemy (zwłaszcza we współczesnym ruchu ulicznym) zdarzają się często.Jak wykonać ten manewr skutecznie i bezpiecznie, zarówno gdy planowo zmniejszamy prędkość, ale także gdy istnieje konieczność hamowania awaryjnego? Zasadnicze znaczenie dla skuteczności hamowania ma przyczepność ogumienia samochodu do nawierzchni, którą powszechnie kojarzymy z tym czy na jezdni jest sucho, czy występują utrudnienia w postaci wody, zalegającego śniegu, czy gołoledzi.

Czytaj więcej...

Jesienno-Zimowe ABC jazdy pojazdem mechanicznym

Jesień - Zima to okres występowania szeregu charakterystycznych utrudnień w ruchu drogowym:

  • duża zmienność warunków atmosferycznych (również w ciągu doby) i temperatury oscylujące wokół 0 stopni Celsjusza,
  • znaczne ograniczenie widoczności (krótki dzień, mgły, opady deszczu i śniegu),
  • śliska nawierzchnia (opady atmosferyczne, gołoledź, liście i inne zanieczyszczenia np. błoto nanoszone przez inne pojazdy itp.,

Czytaj więcej...

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie”

Niedostosowanie prędkości jazdy do warunków panujących na drodze, w tym przekraczanie dozwolonej prędkości, to od wielu lat główna przyczyna wypadków drogowych w Polsce. Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” ma na celu zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością, a także uświadomienie kierowcom, że wypadek jest konsekwencją ich osobistych decyzji.

Czytaj więcej...

Kampania - "Odblaski życia"

Piesi są najmniej chronionymi uczestnikami ruchu drogowego i niejednokrotnie stają się ofiarami tragicznych wypadków. Można się o tym przekonać przeglądając policyjne statystyki, ponad 35% ofiar zabitych w wypadkach to piesi. Zagrożenie pieszych na drogach w Polsce jest nawet kilkakrotnie wyższe niż w innych krajach. Każdego roku około 16 tys. pieszych ulega wypadkom drogowym (32,1% ogółu), w których ginie blisko 2 tys. osób (35,2% ogółu zabitych), a ponad 15 tys. odnosi obrażenia ciała (24% ogółu).

Czytaj więcej...

Jazda za innym pojazdem

Jadąc za innym pojazdem należy zachować bezpieczny odstęp, gdyż istnieje niebezpieczeństwo uderzenia w poprzedzający pojazd, gdy zacznie on gwałtownie  hamować.
Uwzględniając powyższe rozważania, kierowca jadący z tyłu zatrzymuje swój samochód z opóźnieniem ok. 1 sekundy.  Ponieważ tyle czasu upływa od chwili rozpoczęcia hamowania pojazdu poprzedzającego do chwili rozpoczęcia  hamowania pojazdu jadącego za nim. Trzeba bowiem zdać sobie sprawę z tego,

Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Podstawa prawna

Przyjęcie procedury pozyskiwania zgody na stosowanie  cookies wynika z przepisów znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która wchodzi w życie 22 marca 2013 roku. Nowelizacja ta bazuje na ogólnych wytycznych Parlamentu Europejskiego, jednak poszczególne kraje Unii Europejskiej samodzielnie wypracowują przepisy szczegółowe. Podobna nowelizacja, jaka ma miejsce teraz w Polsce, nastąpiła już w innych krajach europejskich, jak Wielka Brytania czy Francja.

Najważniejszą zmianą w Prawie Telekomunikacyjnym zarówno z punktu widzenia użytkowników sieci, jak i przedsiębiorców z branży internetowej, jest art. 173 dotyczący  cookies („ciasteczek”). Celem tej zmiany jest zwiększenie świadomości internautów na temat stosowanych technologii gwarantujących dostarczanie treści lepiej dostosowane do ich preferencji i zainteresowań. Obowiązująca od 22 marca procedura zakłada potrzebę uzyskania przez właścicieli serwisów internetowych zgody internautów na przechowywanie i stosowanie cookies. Zgoda ta może być wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki bądź aplikacji, w takiej sytuacji serwisy internetowe muszą uprzednio poinformować internautów o stosowaniu  cookies.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w trosce o sprawny przebieg wdrożenia nowych przepisów oraz dbając o edukację internautów przygotował zestaw wytycznych dla serwisów pomagających im w wywiązaniu się z nowych obowiązków, a do internautów stworzył stronę www.wszystkoociasteczkach.pl, która pełniej tłumaczy mechanizmy związane z cookies.

Z pełnym brzmieniem znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego można się zapoznać na stronie: http://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2012/1445

cennik

 

Zapraszamy

ul. Kochanowskiego 30
-były teren ZAKŁADÓW MECHANICZNYCH
GPS: 50 0' 27" N, 20 57' 20" E

tel. +48 604 640 023

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek
15:00 - 22:00

sobota - niedzela
11:00 - 23:00

Rekordy toru

Klasa MINI - 4,5 KM
1. Maciej Gładysz - 34,80
2. Piotr Protasiewicz - 35,20
3. Izabela Bułka - 35,95
4. Bartosz Grzywacz - 36,20
5. Iwo Postawa - 36,43

 

Klasa SZKOLNO-MŁODZIEŻOWA - 6,5 KM
1. Jakub Oracz - 34,31
2. Erik Neidhardt - 35,30
3. Tomasz Górski - 35,33
4. Kacper Kajmowicz - 35,35
5. Michał Zając - 35,49

Klasa OPEN - 9 KM
1. Erik Neidhardt - 33,22
2. Adrian Dziurdzia - 33,34
3. Jakub Oracz - 33,37
4. Kacper Kajmowicz - 34,24
5. Jan Dziedzic - 34,24

Ostatnie galerie

SWS-tor baner official track

logo PROkarting logo poziom

 karting-www-amo

logoPolskiKarting

logoRallyandRace

 

stat4u

Patronaty akcji "Przez zabawę do bezpieczeństwa"

02 logo kolor pion M rgbleliwka logopowiat logo-pzm logomord logo nowe straż logo psp logo Województwo Małopolskie MSiT LOGO logo minister edukacjikrbrd-logo-1

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd